У 8-А класі відбулася реалізація навчального проекту "Унікальні фізичні властивості води"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ УЧИТЕЛЯ
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ:
І група
1.Перегляньте відеоролик «Фізичний морозильник» і поясніть спостережуване явище. Де це зустрічається?
2.Виконати експеримент: Змішати 100 г снігу, узятого за температури 0 °с, і 30 г кухонної солі (1 столова ложка з гіркою). Сніг почне швидко танути й охолоджуватися. Якщо в такий розчин опустити шматочок картоплини, то він замерзне. Пояснити чому. (звіт про виконану роботу представити у вигляді відеоролика)
ІІ група
1. Перегляньте відеоролик «Неймовірна сила замерзлої води» і поясніть спостережуване явище. Де це зустрічається?
2. Виконайте експеримент: Експерементально визначити питому теплоту плавлення льоду. Скласти план проведення експерименту. Які прилади для цього потрібні? (звіт про виконану роботу представити у вигляді відеоролика)
ІІІ група
1.Перегляньте відеоролик «Перегріта рідина» і поясніть спостережуване явище. Де це зустрічається?
2. Виконайте експеримент: У прозору скляну пляшку обережно налити невелику кількість гарячої води. Покачати воду в пляшці, збільшуючи таким чином площу вільної поверхні води, а отже, швидкість випаровування. Новоутворена пара витисне з пляшки частину повітря. Щільно закоркувати пляшку, перевернуть і остудить її дно за допомогою холодної води або снігу. Вода в пляшці закипить. Поясніть це явище. (звіт про виконану роботу представити у вигляді відеоролика)
|