Мета. Стимулювати творче ставлення учнів до здорового харчування, кулінарної справи, технологій і особливостей приготування їжі. Розвивати пізнавальну, пошукову ініціативу, потребу у самоосвіті; вміти аналізувати і узагальнювати програмовий матеріал, знаходити необхідну інформацію в мережі «Internet» та створювати презентації проєктів за допомогою комп’ютерних технологій. Інтегрувати знання: технологія приготування їжі, устаткування і обладнання підприємств харчування, калькуляція, математика, історія, фізика, хімія, біологія, фізіологія харчування.
Вікова група: 9 клас
Методи проведення: рольова гра, практичний показ, презентація, робота в групах, аналіз набутих навичок і вмінь.
Матеріально-технічне забезпечення: проектор, ноутбук, презентація до уроку, посуд.
Проблемні питання для учнів (кожна група використовуючи різні джерела інформації та програмне забезпечення готують відповіді на запитання):
- З’ясувати скільки кілокалорій (енергії) необхідно вживати підлітку за добу (Кілокалорії переведіть у Джоулі)
- Здійснити підбір продуктів (меню) на «тарілку» (добова або разова доза)
- Запропонувати рецепти приготування продуктів (які увійшли до «тарілки»).
- Процес приготування продуктів пояснити з урахуванням законів та явищ фізики.
ВІДГУК ТА ВРАЖЕННЯ ПРО УРОК
Як з’ясувати калорійність продуктів? Більше енергії зберігається в яблуках чи горіхах? На ці і більше питань нам дав відповіді урок фізики на тему «Тарілка здорового харчування підлітка»
Учні 9-А класу об’єдналися у групи, щоб спільними зусиллями освітлити тему здорового харчування.
Особисто мені було цікаво дізнатися більше про кулінарію з погляду фізики. До цього ніхто з учнів нашого класу не знав, чому м’ясо краще не смажити на пательні або не задумувався про процес приготування їжі в мікрохвильовій печі. Моїх однокласників захопило придумування корисного меню для підлітка.
Команди підготували тарілки, де розмістили продукти, що входили до їхнього меню. Таким способом ми отримали графік харчування на тиждень.
Фішкою нашого уроку стала інформація про молекулярну кулінарію. Способи приготування їжі за допомогою центрифуги, рідкого азоту, м’якого заморожування….
Хіба це не дивно?
Нашому класу надзвичайно сподобався урок, адже він розсунув горизонти сприйняття фактично буденних речей, як приготування їжі.
Учениця 9-А класу,
Софія Васюхно
На уроці фізики ми представляли проєкти з теми "Тарілка здорового харчування". Я вважаю, що тема здорового способу життя є дуже важлива для підлітків. На цьому уроці я дізналася багато цікавої та корисної інформації для планування свого раціону харчування. Учні нашого класу підготували проєкти, у яких висвітлили базову інформацію для харчування підлітків. Вони підготували декілька страв, які можна додати до свого раціону. Ця інформація була дуже корисною для мене та моїх однолітків. Я б хотіла частіше брати участь у таких проєктах.
Учениця 9-А класу,
Валерія Герасименко
-
-
|