Для закріплення знань, отриманих на уроках фізики, учні 7-А класу створили два навчальні проекти. Навчальні проекти розробляли учні у групах упродовж 7 днів, у рамках вивчення розділу фізики "МЕХАНІЧНА РОБОТА ТА ЕНЕРГІЯ."
Учні Липоводолинської спеціалізованої школи взяли участь у конкурсі “Левеня”, який проводиться Львівським фізико-математичним ліцеєм при Львівському національному університеті імені Івана Франка.
Конкурс дасть можливість учням ще раз перевірити свої вміння застосовувати знання на практиці.
У 7-А класі відбулася реалізація навчального проекту з фізики по темі «Дослідження фізичних основ судноплавання та основ повітроплавання». Урок був присвячений 2 експериментальним завданням. На одному з них учні визначили умови плавання тіл (визначення вантажності та водотоннажності судна), а на іншому умови польоту повітряної кулі. Експерименти виконувались у групах. Під час експерименту кожна група здійснювала відеозапис своєї діяльності. Особливо учні були зацікавлені польотом повітряної кулі. Урок виявився пізнавальним та захоплюючим.
14 листопада 2015 року у 7-А класі відбувся навчальний проект з фізики «Визначення середньої швидкості нерівномірного руху», який для учнів підготувала вчитель Тимошенко С.О. Зокрема урок був присвячений відомостям про різну швидкість людей, тварин та визначення середньої швидкості. Вчителем були підготовлені завдання для учнів, які вони мали виконати у групах. Найбільше учням сподобалося експериментальне завдання і більшість дітей писали, що «Ми навчилися визначати середню швидкість кульки, яка скочувалася по похилому жолобу на різних ділянках шляху». Учнями було розказано цікаву інформацію про рекорди швидкості. Всі конспектували цю інформацію тому, що 7-А вважає, що вона їм буду потрібною у подальшому вивченні фізики та у житті. Ці 45 хвилин були дуже цікаві та пізнавальні, тому учні пішли задоволені з цього уроку.
25 вересня 2015 року учні 7-А класу на уроці фізики підготували цікаві презентації про видатних вчених. На уроці діти розширили коло знань про життя та наукові дослідження Аристотеля, Галілео Галілея, Ісаака Ньотона, Альберта Ейнштейна та фізиків України, зокрема Сумщини. Учні підготували невеликі міні-проекти про цих фізиків. Епіграфом уроку був вислів Людвіга Больцмана «Нічого немає більш практичного, ніж хороша теорія».
Кожній людин завжди цікаво пізнавати для себе щось нове, тому кожен з учнів старався знайти щось цікаве, раніше не відоме, щоб здивувати своїх однокласників та вчителя. Урок видався досить пізнавальним – і тому ці 45 хвилин пройшли дуже швидко.