Фізика – цікава наука. Щодня ти дізнаєшся щось нове. Кожен урок – нове відкриття. Тому 24 листопада учні 11-А класу об’єдналися у групи та підготували спільний проект – «Вплив електромагнітного поля на живі організми».
Урок розпочали Анна Якименко та Юлія Дяченко. Дівчата зробили презентацію та дуже детально виклали матеріал про те, як саме явище електромагнітного поля впливає на рослини. Ми дізналися, як потрібно саджати насінину, щоб вона дала найбільший урожай. Або до якого полюса повернути саджанець яблуні, щоб він завжди давав плоди. Учитель доповнив інформацію учениць та зробив підсумки.
Наступними були Марія Потоцька та Карина Гейко. Учениці дослідили дію магнітного поля. Виявилося, що це явище впливає саме на мозок людини та тварин. Учням сподобалася розповідь дівчат про те, як під дією електромагнітних потоків можна допомогти собаці подолати певні хвороби. Учитель розповів нам про магнітні бурі та їх сфери впливу.
Олещенко Ян розповів нам про негативний та позитивний вплив електромагнітного поля. Про те, що саме це явище може являти собою та як впливає на організм людини. Ми дізналися про необоротні процеси, що відбуваються з людиною під дією, наприклад, постійного магніту. Ми закріпили матеріал про магнітні бурі та електромагнітне випромінення з космосу.
Про симптоми перевантаження організму під дією магнітного поля розповіла нам Коркішко Аліна. Ми дізналися про населення, що страждає від перепадів та змін магнітного поля: його склад, кількість та прояви перевантаження. Мігрень, одиночні болі в голові, депресія – усе це є симптомами. Саме по собі магнітне поле не має шкідливого впливу на людину, але його зміни є надзвичайно небезпечними.
Самілик Яна та Савченко Анжела виготовили постер «Вплив магнітного поля на живі організми». На ньому графічно зобразили сфери ризику та впливу: вагітні жінки, малі діти та пенсіонери. Дуже вразила інформація про необоротні внутрішні процеси, що відбуваються з нами від звичайного стільникового телефону.
Урок фізики – це завжди щось нове. І тому учні 11-А класу у формі презентацій та проектів підготували та виклали новий матеріал для своїх друзів, що засвоїли його добре та зробили для себе висновки про вплив електромагнітного поля на живі організми. Діти набули практичних навичок та знань про навколишній світ.
Олександр Курський,
учень 11-А класу
|